تصاوير منتخب

۰

زد تی ای برای شناساندن برند نوبیا در بازار جهانی با کریس رونالدو همکاری می کند

اخبار فناوری

زد تی ای برای شناساندن برند نوبیا در بازار جهانی با کریس رونالدو همکاری می کند

زد تی ای به عنوان یک کمپانی چینی تاکنون محصولات متنوعی را راهی بازار کرده است. سری محصولات نوبیا (Nubia) را باید یکی از سری محصولاتی خواند که کمپانی چینی سعی دارد تا با بازاریابی مناسب آن را وارد کشورهای اروپایی و آمریکایی کند، از این‌رو برای پیشبردن برنامه‌های بازاریابی و تبلیغاتی خود، نیاز به همکاری با چهره‌های شناخته شده وجود دارد. ابتدای سال جاری میلادی، زد تی ای وب‌سایت جهانی سری نوبیا را راه‌اندازی کرد که برنامه‌های آینده‌ی این کمپانی برای ورود به بازار‌های جهانی را نوید می‌داد. حال کریستیانو رونالدو، فوتبالیست نام آشنای پرتغالی که در باشگاه رئال مادرید توپ می‌زند، به عنوان سفیر سری نوبیا انتخاب شده است.

هفته‌ی گذشته اخباری منتشر شد که از دیدار کریس رونالدو با مسئولین زد تی ای حکایت داشت. بسیاری این خبر را به عنوان یک شایعه در نظر گرفته بودند، اما به کمپانی چینی با انتشار تیزری تصویری این موضوع را تایید کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده کریس رونالدو را باید از این پس به عنوان سفیر سری نوبیا زد تی ای بشناسیم. همانطور که در تصویر نیز مشاده می‌کنید می‌توان کریس رونالدو را در پس زمینه‌ی مشاهده کرد. در پایین تصویر نیز که تاریخ ۲۰ نوامبر یا امروز را نمایش می‌دهد، نشان دهنده‌ی آغاز همکاری این ورزشکار با زد تی ای است. بدون شک زد تی ای برای تبلیغات برند خود به سراغ کریس رونالدویی نرفته که باید هزینه‌ی زیادی برای مجاب کردن وی پرداخت کرد.

همکاری زد تی ای با کریس رونالدو

انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک شاهد معرفی محصولات جدیدی از جانب نوبیا باشیم. زد تی ای اخیرا گوشی‌هوشمند Z11 mini را از سری نوبیا معرفی کرده و از این‌رو بسیاری در انتظارند تا گوشی‌های هوشمند Z11 و Z11 Max نیز در آینده‌ی نزدیک معرفی شود. افشای اطلاعات مربوط به این گوشی‌های هوشمند از طریق TENAA تاحدودی جزئیات سخت‌افزاری مربوط به این دو گوشی را مشخص کرده است. هیچ یک از دو گوشی هوشمند را نمی‌توان به عنوان پرچمدار در نظر گرفت، چراکه تراشه‌های مورد استفاده در قلب هر دو محصول در میان میان‌رده‌های بازار جای می‌گیرد. نوبیا Z11 از وجود اسنپدراگون ۶۱۷ و نوبیا Z11 Max از وجود اسنپدراگون ۶۵۲ استفاده می‌کند. هر دو گوشی هوشمند به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی مجهز هستند، حال آنکه حافظه‌ی داخلی آن‌ها به ترتیب ۳۲ و ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. Z11 با نمایشگر ۵.۵ اینچی و Z11 Max با نمایشگر ۶ اینچی راهی بازار خواهد شد.

زومیت

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی